Příběh Deanna A. Gontard - ŠEDÝ ZÁKAL USTOUPIL Z 40 % NA 10 %

01.06.2013 00:56

 

V októbri 2004 mi povedali, že hladina môjho cholesterolu je taká vysoká, že je zázrak, že som vôbec prišla k lekárovi, aby som si vypočula túto nepríjemnú správu. V tom čase som mala navyše takú bolestivú artritídu v rukách, že som sa každé ráno zobúdzala doslova s kŕčmi. Psychicky som na tom bola veľmi zle, pretože hrám na klavír a hudba je veľkou súčasťou môjho života. Ku všetkému sa mi zhoršoval zrak a začal sa mi vytvárať šedý zákal na ľavom oku. Očný lekár mi povedal, že je to progresívna  choroba a pomohla by iba operácia.

Čo budem robiť ? Viac tabletiek ? Nie. S pomocou priateľov vitariánov som sa rozhodla okamžite prejsť na surovú stravu. Išla som na výlet do Nemecka, kde mi rodina na počesť môjho príchodu pripravila rôzne druhy varených jedál a pečených koláčov. Pred všetkými som vyhlásila, že na príkaz lekára musím pokračovať v surovej strave. Nasledovalo hrobové ticho, ale na moje veľké prekvapenie všetci moje prianie rešpektovali. Dokonca som tam pripravila lahodné jedlá zo surovej stravy, vrátane dezertov. Každý bol ohromený a viac ako príjemne prekvapený novými chuťami. Prežila som v Európe štyri týždne a používala som recepty, ktoré som si so sebou zobrala. Všade som mala zábavu.

Vrátila som sa späť do Toronta a išla na ďalšiu kontrolu. Lekár mi oznámil, že hodnota cholesterolu je teraz až neuveriteľne dobrá, ako u mladého človeka... Povedal, že čokoľvek som robila, bolo určite dobré, a mám v tom pokračovať. Podelila som sa s ním o svoju skúsenosť so surovou stravou.

Keď som išla na vyšetrenie zraku, stal sa ďalší zázrak - môj šedý zákal ustúpil zo 40 % na 10 %, ale aj môj zrak sa veľmi zlepšil. Toto zlepšenie a zvrátenie choroby pripisujem surovej strave.

Vyhodila som všetky lieky a teraz sa cítim oveľa lepšie. Moja hladina energie je oveľa vyššia; schudla som takmer 16 kíl a nikdy v živote som nevyzerala lepšie. Toto sú hmatateľné výsledky niekoľkých mesiacov vitariánstva a zaujímalo by ma, akú úžasnú regeneráciu prežívajú moje vnútorné orgány.