Příběh Hugha and Audrey B. - PORUCHA TRÁVENÍ A NUTKAVÁ CHUŤ NA SLADKÉ JSOU PRYČ

01.04.2013 00:52

Audrey a ja máme veľmi podobné skúsenosti so zelenými smoothies:

1) Odkedy sme pred pár mesiacmi nastúpili na tento režim, obaja sme schudli zhruba 2,5 kila. Audrey schudla zo 68 kg na 65,5 kg a ja som schudol z 89 kg na 86,5 kg.

2) Pociťujeme veľký nárast energie. Vyprázdňujeme sa často, ľahko a dobre - tri krát denne !

3) Podľa testov HCl má Audrey, krvná skupina 0 negatív, dostatok žalúdočnej kyseliny a málokedy zažíva poruchy trávenia. Ja, Hugh, mám krvnú skupina A pozitív a veľmi nízku hladinu žalúdočnej kyseliny. Pravidelne som užíval štyri HCl tablety ku každému obedu a tie mi pomohli odstrániť poruchy trávenia z nedostatku kyseliny a pálenia záhy s nadbytkom kyseliny. Potom som zistil, že ak zjem celý pomaranč pri prvých príznakoch poruchy trávenia, moja nepohoda sa stratí. So zelenými smoothies som nezažil už žiadne poruchy trávenia. Je to úžasné !

4) Naša túžba po zmrzline a sladkostiach sa rýchlo stratila. Dobrý šťavnatý steak znie lákavo a pri pomyslení naň sa mi zbiehajú sliny, no nemám problém sa ho vzdať. Musím sa priznať, že za posledné dva týždne sme boli dvakrát pozvaní na grilovanie a dva razy som neodolal - a dva razy som mal opäť problémy s trávením. Jednoducho to nestojí za to. Na včerajšej večernej hostine - našom prvom vitariánskom večierku - som doslova jedol ako prasa a vôbec som nepociťoval príznaky poruchy trávenia:).