Příběh Karla E. U., California - HOJENÍ EKZÉMU

01.04.2013 00:46

Mám 57 rokov a od detstva som bol na všetko veľmi alergický. Narodil som sa s ekzémom a celý život som musel brať ťažké lieky. Každý večer som si škriabal celé telo až dovtedy, kým nebolo boľavé a krvácajúce. Ekzém sa len zhoršoval a lekári mi zdvojnásobili dávky liekov, vrátane steroidov. Príznaky choroby boli menej intenzívne, ale ostalo mi krvácanie a modriny so škaredými vyrážkami. Bol som päťkrát hospitalizovaný v priebehu niekolkých dní, čo však nepomohlo. Trikrát som sa cítil tak zle, že som si myslel, že zomriem.

Zázrak začal vtedy, keď mi moja kamarátka Elizabeth predstavila zelené smoothies. Tento pozoruhodný nápoj nielen viditeľne zlepšil stav mojej pokožky, ale vďaka nim lepšie spávam - bez škriabania sa každú noc. Už po dvoch týždňoch sa skutočne cítim v mojej koži oveľa pohodlnejšie, každým dňom vyzerám lepšie. Moje nekonečné peklo sa teraz pomaly končí. Je skutočne požehnaním cítiť sa lepšie a konečne sa stať produktívnejším vo svojom živote po 57-mich rokoch utrpenia.