Příběh z Thajska od S. Chiao - Zastavení karcinomu slinivky

01.04.2013 00:49

Som učitelka angličtiny na strednej škole v meste Taipei na Taiwane, s veľmi stresujúcim životom. Na ročnej lekárskej preventívnej prehliadke mi objavili karcinóm pankreasu na základe testu CA19-9, ktorý ukazoval hodnotu 40; normál je 33. Bála som sa a nechcela som zomrieť. Mám dve dcéry, ktoré ešte chodia do školy a sú odo mňa úplne závislé. Namiesto toho, aby som sa vydala cestou tradičnej medicíny, som vyskúšala pitie šťavy z pšeničnej trávy, ale nedokázala som vôbec tolerovať jej chuť. Začala som jesť surové ovocie a zeleninu a prestala som jesť mäso a mliečne výrobky. Po troch mesiacoch som bola opäť testovaná. Test ukázal opäť hodnotu 40. Lekári mi povedali, ţe moja rakovina nenapreduje, ale tieţ sa nezmenšuje. Potom som si prečítala knihu od

Victorie a dozvedela som sa o zelených smoothies. Začala som denne piť viac ako liter zelených smoothies a stali sa pravidelnou súčasťou môjho stravovania. Zvyčajne som použila pomarančovú šťavu ako tekutinu a pridala banán alebo ananás či mango. Ako listy som zvolila petržlenovú vňať, slnečnicové klíčky, rímsky šalát a klíčky mladého hrášku. Po ďalších troch mesiacoch, keď som šla na ďalšiu kontrolu, ukazoval test hodnotu 28, lepšie ako normál ! Verím, že zelené smoothies mi zachránili život.