Příběh ženy s frakturou páteře (od Dr. Morse)

26.07.2013 00:00

Druhý případ
Dvaatřicetiletá žena s frakturou páteře mezi třetím a čtvrtým krčním obratlem po úrazu hlavy. Dvanáct let byla nepohyblivá. Vedle standardní detoxikace absolvovala poměrně obtíţný proces uvolňování potlačených emocí. Jedné noci mě volala a přitom hrozně plakala. Další noc mě volala znovu a tentokrát se zajíkala smíchy. Toto uvolňování emocí trvalo téměř dva měsíce. Její ošetřovatel by mě nejradši oběsil ! Avšak uklidnil jsem ho, ţe to bylo její emocionální tělo, které se čistilo. Při autonehodě, po níţ zůstala ochrnutá, kdyţ jí nebylo ani dvacet, navíc zahynul řidič druhého auta. Po celých dvanáct let potlačovala veškeré emoce spojené s touto situací. Abych to zkrátil, za jedenáct měsíců jí mícha znovu srostla, takţe mohla pohybovat jakoukoli částí těla a cítila úplně všechno. Protoţe detoxikace jí pomohla zbavit se tohoto hlubokého bolu, stala se citově stabilnější a její léčebný proces se urychlil.
Toto jsou dva případy mezi tisíci, jichţ jsem byl svědkem ve své třicetileté lékařské praxi, nicméně extrémní. Některé léčebné krize si zaslouţí údiv, jako tyto dvě, ale většinou nebývají nijak dramatické. Většina z vás nespíš zakusí mírné aţ střední symptomy.
Bez ohledu na to, jak vaše léčebná krize probíhá, neztrácejte nikdy ze zřetele cíl: úplné zdraví. Dosaţení tohoto cíle stojí za trampoty s jakýmikoli symptomy.
Nikdy se nebojte léčebné krize ani detoxikace, protoţe jsou stejně přirozené jako kaţdodenní východ slunce. Těšte se na symptomy léčebné krize. Po kaţdém symptomu, který proděláte, se budete cítit lépe a budete v mnohem lepší kondici čelit dalším.