Příběh ženy s rakovinou slinivky (Z knihy Dr. Morseho)

26.07.2013 00:00

První příklad
Šestatřicetiletá žena s rakovinou slinivky. Byl to degenerativní druh rakoviny, který naprosto ochromil činnost slinivky. Kdyţ tato ţena pozřela jakékoli jídlo, vyšlo z ní ve stolici nestrávené. Měla nesmírně vysokou hladinu gastrinu. Během léčby jí „vyskákalo" všude na nohách nejméně čtyřicet tumorů o velikosti golfového míčku. Lékař jí řekl, ţe se rakovina rozšířila do celého těla. Já jsem jí však předepsal ovocnou dietu a asi za tři týdny tumory z nohou zmizely.
O měsíc později navštívila zubaře, protoţe se jí viklal jeden zub. Zubař jí řekl, ţe je pod ním váček a vytáhl ho. Kdyţ po nějaké době objevila druhý uvolněný zub, dentista jí opět řekl, ţe ho bude muset vytáhnout. Naštěstí byla před tím u mne na měsíční kontrole a já jsem jí poradil, aby byla trpělivá, ţe onen absces je pouhým symptomem její léčebné krize.
V následujícím týdnu měla ústa plná abscesů a většina zubů se jí viklala.
Ale asi o týden později všechny abscesy zmizely. Všechny zuby drţely pevně v dásni a ústa byla „čistá" zahojená a zdravější neţ kdy dříve. Také její chuťové vjemy se dramaticky zlepšily. Za jedenáct měsíců nebylo po rakovině ani památky. Tato ţena ţije dodnes a daří se jí dobře.