Victoria Everett - příběh o hubnutí

01.04.2013 00:22

Som 37-ročná žena. Pred troma rokmi som vážila 114 kíl a celý čas som bola chorá. Jedla som fastfood tri razy za deň, nalievala som sa Pepsi a fajčila som. Nikdy som nejedia čerstvé ovocie alebo zeleninu a vôbec som nemala predstavu o tom, ako veľmi ubližujem svojmu telu. Trpela som mnohými psychickými a fyzickými ťažkosťami: bola som letargická a trpela som ťažkou depresiou, ktorú som si liečila desať rokov antidepresívami. Mala som chronické alergie, chronickú bronchitídu, chronické infekcie močového mechúra, artritídu, bolesti hlavy a bolestivé menštruačné kŕče. Pravdepodobne toho bolo ďaleko viac, ale na všetko si teraz ani nespomeniem. Odstránili mi žlčník a verila som, ţe po operácii sa budem cítiť lepšie. Namiesto toho nastal presný opak. Okamžite som sa vrátila k fastofoodu a Pepsi a bola som ešte väčšmi chorá. Cítila som sa ešte horšie a nevedela som, čo robiť. Bola som si istá, že ak rýchlo na niečo neprídem, čoskoro zomriem.

Začala som sa zaoberať skúmaním stravy a veľmi rýchlo som zistila, že som 34 rokov ničila svoje telo jedmi. Začala som jesť menej priemyselne spracovaných potravín. Cítila som sa trochu lepšie, ale stále to nebolo prevratné. Krátko na to som sa dostala k niekoľkým knihám o surovej stave a asi po šiestich mesiacoch trápenia sa závislosťou na jedle, som sa stala vitariánkou. Schudla som 67 kíl a asi rok som sa cítila veľmi dobre. Po roku vitariánstva som začala priberať, cítila som sa neustále unavená a mala som rovnaké žalúdočné bolesti, ako predtým. V tom čase som si prečítala knihu Zelená pre život. Vďaka tejto knihe som si uvedomila, ţe stále jem príliš veľa tuku a málo listovej zeleniny. Rozhodla som sa začať piť zelené smoothies. Okamžite som sa cítila fantasticky - lepšie, ako kedykoľvek predtým. Do dnešného dňa sa cítim výborne a zelené smoothies pijem denne.