Vlastní příběh Doktora Morseho

28.07.2013 00:00

První tři roky jsem na své naturopatické klinice používal chemii, abych v lidském těle nastolil homeostázu neboli chemickou a biochemickou rovnováhu. Za tímto účelem jsem užíval tkáňové (buněčné) soli, vitaminy, minerály a hormony. Nedařilo se mi až do doby, než jsem prostudoval dílo dr. Royala Raymunda Leea, kdy jsem si uvědomil význam synergických prvků a molekul. Pochopil jsem, že příroda pracuje v součinnosti a harmonii se sebou samotnou. Nikdy si neodporuje.
Došlo mi, že nesmírná vitalita, kterou pociťuji od doby, kdy jsem se začal živit syrovou stravou, pramení z jídla jako takového a jeho elektromagnetických energií, nikoli z jeho separovaných chemických vlastností. Toto poznání způsobilo, že jsem se přeorientoval na přírodní narkotika (byliny). Používám je už přes pětadvacet let. Užívám je jako detoxikátory, nikoliv k „léčení." Společně s ekologickou, živou stravou jsou byliny jednoduchým prostředkem k získání pevného zdraví a vitality.

Robert S. Morse, N.D.,D.Sc., I.D., M.H.,, je lékař - neuropat, biochemik, iridolog a bylinář. Od roku 1974 provozuje na Floridě Natural Health Clinic. Doktor Morse seznamuje druhé lékaře a zdravotníky  s uměním detoxikace a buněčné regenerace. Během třicetileté praxe pomohlo jeho dílo tisícům lidem zvítězit nad rakovinou, cukrovkou, roztroušenou sklerózou, Crohnovou chorobou, sklerodermií a jinými vážnými chorobami.